duminică, 21 decembrie 2008

inceputuri..


Bun.. mi-e greu sa incep. Nici nu stiu despre ce sa scriu... dar asta e ceva normal pentru ca intotdeauna inceputul este mai greu. Primul blog, primele cuvinte scrise.. iar toatea astea in preajma sarbatorilor de iarna :X. Adevarul este ca in fiecare an Craciunul imi da o stare de bine..ptr ca dupa oboseala acumulata in timpul scolii, vacantza vine cu un aer poraspat, cu cadouri, multe ganduri bune, multi oameni care vor sa fie mai buni in perioada asta si multe sperante puse in carca anului ce umeaza. Toti ne-am pus in gand cate ceva de realizat in 2009.. si parca asteptam cumpana dintre ani de parca noul an ne promite tot ce e mai bun...dar ne face bine sa speram ca totul va fi bine :)
Azi am facut numai curatenie (dupa ce m-a batut mama la cap o saptamana intreaga) si m-am gandit sa-mi fac si eu un blog... ptr ca uneori simt nevoia sa spun ce gandesc...iar daca nu ma asculta nimeni macar scriu aici :))...
Ascultand niste colinde ma gandesc la lucrurile bune ale vietzii ptr ca in ultima vreme n-am avut ganduri prea optimiste, lucru foarte ciudat pentru mine deoarece toata viatza am vazut mai mult partea plina a paharului si am sperta ca prin energia mea pozitiva pot sa trec peste greutati si pot sa-i ajut si pe cei dragi in sensul asta...
Deocamdata ma opresc aici... ptr ca asta a fost doar inceputul si nu vreau sa dau totul din casa :).. Cine stie? Poate chiar o sa-mi placa sa scriu pe blog.


Un comentariu: